پشتیبانی از 8 تا 20 : 09177876717

پشتیبانی از 8 تا 20 : 09177876717

محصولات آرایش لب انواع مختلفی دارند و دانستن اینکه تفاوت رژ لب جامد و مایع در چیست به شما در انتخاب بهتر کمک می‌کند

فرق رژ لب مایع و جامد چیست؟

رژلب به عنوان یکی از اجزای مهم آرایش تاثیر زیادی روی زیبایی، تیپ و چهره شما دارد. باتوجه به اینکه در سال های پیش رونق رژلب های مایع در بازار زیاد شده، برای اغلب خانم ها این سوال پیش آمده که رژلب مایع بهتره یا جامد ؟ امروزه با توجه به طیف وسیعی از رژ های جامد و مایع در تمامی فروشگاه ها خرید لوازم آرایشی مخصوصا آرایش لب بسیار مشکل شده است. ما در این مقاله به صورت کاملا جزئی این دو محصول را بررسی خواهیم کرد.

آشنایی با رژ لب جامد و مزایای آن

رژ لب های جامد همان شکل اولیه و اصلی رژ لب ها هستند و آنقدر محبوب و کاربردی هستند که بعد از معرفی رژ های مایع هنوز از طرفداران این رژ کاسته نشده. البته تنوع رژ لب های جامد هم از گذشته بیشتر شده و در انواع مدل های مخملی، اکلیلی و مات در بازار موجود است.

اولین ایرادی که میشه  به رژ لب های جامد گرفت این است که بعد از استفاده هر چند ساعت یک بار باید آن را تمدید کنید و به همین دلیل است که خانم ها همیشه در کیف لوازم آرایششان رژلب های جامد را با خود به همراه دارند. یکی از کاربرد های آن هم می توان به استفاده در مراسم های رسمی و مهمانی ها اشاره کرد، چون ظاهری رسمی تر و مجلسی دارد و همچنین تنوع رنگی در رژ لب های جامد بیشتر است و با توجه به سلیقه خودتان می توانید رنگ آن را انتخاب کنید

انواع رژ لب جامد

انواع رژلب های جامد

رژ لب جامد معمولی و پیچی:  این نوع پر کاربردترین و متداول ترین نوع رژ لب جامد است، که در بدنه های پلاستکی و یا فلزی تولید می شوند و برای استفاده از آن کافیت قسمت زیرین بدنه را بچرخانید تا رژ لب از محفظه خود خارج شود و به راحتی از آن استفاده کنید

رژ لب جامد مدادی:  همانطور که مشخص است  این رژ شبیه به مداد طراحی شده و استفاده از رژ لب مدادی آرایش لب شما دقیق تر و با ظرافت بیشتری انجام خواهد شد. به دلیل دقت و ظرافت نوک این رژ می توانید آن را بدون کشیدن خط لب هم استفاده کنید. همچنین این مدل تنوع رنگ بالایی دارد و به تنهایی می توانید از آنها استفاده کنید.

رژ لب جامد پالتی: رژ لب پالتی همانطور که اسمش مشخص است به صورت یک پالت رنگی است و از چندین رنگ تشکیل شده است. این نوع رژ برای آرایش روزانه کاربرد ندارد و مناسب جشن ها و مهمانیست، چون استفاده از آن به دقت بسیار بالایی نیاز دارد.

مهم ترین ویژگی رژلب جامد

مهم‌ترین ویژگی های رژ لب جامد

1-پوشش دهی فوق العاده رژ لب‌های جامد

تمامی رژلب های جامد ویژگی کاور کردن و پوشش دهی فوق العاده کل سطح لب با یکبار زدن را دارند. این محصول از لحاظ بافت به دو نوع کرمی و ابریشمی تقسیم می شوند، اگر میخواهید پوشش فوق العاده ای رو سطح لبتان داشته باشید از نوع ابریشمی استفاده کنید چون از رنگدانه های با غلظت بالا استفاده شده است.

استفاده از رژ لب جامد بدون زیرسازی

برای استفاده از رژ لب های جامد اصلا نیازی به زیرسازی نیست و کاملا برعکس رژلب مایع است. یک فرق اساسی و مهم رژ لب جامد با مایع این است که برای استفاده از رژلب های مایع حتما نیاز به زیر سازی دارد با اینکه خیلی از خانم ها بدون زیر سازی استفاده میکنند و اطلاعی در این خصوص ندارند. ولی باید بدانید که رژ لب های مایع به دلیل بافت شان برای اینکه ظاهری زیبا تر به لب شما بدهد نیاز به زیر سازی با پرامیر لب دارد.

ماندگاری بالای رژ لب‌های جامد

به دلیل فرمولاسیون رژلب جامد و وجود موم بیشتر در این محصول باعث پایداری رژ شما می شود و انتخاب ایده آلی برای مهمانی ها و جشن های چند ساعته است. و نیازی نیست دو ساعت یک بار آن را تمدید کنید

کاربرد رژ لب جامد  برای لب‌های خشک و پوسته پوسته

کاربرد رژ لب جامد  برای لب‌های خشک و پوسته پوسته

قبل از زدن رژلب برای لب های پوست پوست شده باید حتما از بالم لب استفاده کنید، باتوجه به وجود مواد مغذی و عصاره های گیاهی موجود در بالم لب ظاهر لب هایتان را ترمیم و بازسازی میکند و رطوب رسان فوق العاده ای برای شما است . ولی اگر زمان کافی ندارید و یا مرطوب کننده ای در خانه ندارید میتوانید از رژ لب های جامد به خصوص نوع ابریشمی را استفاده کنید که دارای روغن های مغذی و چربی بیشتری است و باعث میشود لب شما مرطوب بماند.این رژ ها به مرور زمان میتواند پوسته پوسته شدن لب های شما را برطرف کند، ولی رژ های مایع باعث خشکی بیشتر بافت لب می شوند و این یک مورد دیگر از تفاقوت رژلب مایع و رژ لب جامد می باشد.

شادابی لب‌ها با رژ لب جامد

برای آرایش های روزانه که ساعت بیشتری رژ روی لب هایتان است بهتر است از یک رژ لب جامد با خاصیت ویتامینه از یک برند معتبر استفاده کنید. یادتان باشد حفظ طراوت و شادابی لب در طول روز یک فاکتور مهم است. این نوع رژ ها علاوه بر ایجاد ظاهری جذاب، در حفظ سلامتی و شادابی بافت لب شما کمک بسزایی میکند. امروزه رژ های جامدی تولید شده که دارای ویتامین E و عطاره های طبیعی مثل آلوئه ورا هستند که اجازه نمیدهند پوست لب شما خشک و یا پوسته پوسته شود.پس با یک تیر دو نشان بزنید هم جذابیت و زیبایی و هم تقویت بافت لب را انتخاب کنید.

ویژگی‌ های رژ لب مایع

ویژگی‌ های رژ لب مایع

رژ لب‌های مایع از اوایل قرن بیست و یکم جزء ترند‌های لوازم آرایشی قرار گرفتند. این محصولات از لحاظ ظاهر شبیه به ریمل هستند و یک براش یا قلمو درون خود دارند که به وسیله آن می‌توانید لب‌های خود را آرایش کنید. همچنین باید بدانید که مهم‌ترین فرق رژ لب مایع و جامد علاوه بر نحوه استفاده آن‌ها، به شکل محتویات آن‌ها باز می‌گردد.

محتویات این محصولات، همانطور که از اسم آن‌ها مشخص است به شکل مایع هستند و به همین دلیل نیز مورد توجه و استقبال خانم‌های بسیاری در سراسر دنیا هستند. اگر قصد انتخاب میان رژ لب جامد یا مایع را دارید، توصیه می‌شود برای داشتن بهترین انتخاب، ادامه این مطلب که درباره ویژگی‌های انواع رژ لب مایع می‌باشد را از دست ندهید.

مهم‌ترین ویژگی‌های رژ لب‌های مایع که انتخاب را برای شما آسان میکند:

ایجاد جلوه و ظاهری چشمگیر

ایجاد جلوه و ظاهری چشمگیر

اگر شما قصد شرکت در یک مهمانی و یا جشن را دارید که میخواهید آرایش لب هایتان بیشتر از آرایش بقیه اجزای صورتتان نمایان باشد و به عبارت دیگر آرایش لب چشمگیری داشته باشید، بدون شک انتخاب شما باید یک رژ لب مایع و آن هم از نوع براق باشد، با زدن یک رژ لب مایع براق دیگر نیازی به برق لب ندارید و به تنهایی در مهمانی ها بدرخشید.

ایجاد زیبایی بدون هیچ رد نامطلوب

اگر میخواهید مثل رژ لب های جامد بعد از چند ساعت دندان هایتان رنگی نشود و یا جای رژ روی لبه لیوان نماند بهترین گزینه برای شما استفاده از رژ لب های مایع است، زیرا به دلیل زود خشک شدن و غیرچسبنده بودن این نوع رژ ها دهندان هایتان را رنگی نمیکند و هیچ اثری روی لبه لیوان نخواهد ماند. پس اگر از آن دسته از خانم هایی هستید که علاقه فراوانی به رژ لب جامد دارید باید ریسک چنین اتفاق هایی را هم بپذیرید.

سوالات متداول درباره فرق رژ لب مایع و جامد

محصولات آرایش لب انواع مختلفی دارند و دانستن اینکه تفاوت رژ لب جامد و مایع در چیست به شما در انتخاب بهتر کمک می‌کند. در این مطلب تمامی آن را که باید درباره این نوع محصولات می‌دانستید شرح داده شد اما با توجه به میزان سوالات بالا در رابطه با آن‌ها در ادامه به برخی از پرکاربردترین سوالات آن نیز توسط کارشناسان سام سیوان پاسخ داده شده‌است. و در نهایت این شما هستید که انتخاب میکنید کدام رژ مناسب شما است.